Гаранции и рекламации

Търговска гаранция и гаранционни условия  на продукти с марка

Lightex,  Real Save,  Desonia

 

Търговската гаранция за всички стоки, на които е вносител фирма „Дени Лайтинг“ ЕООД не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от  чл. 112-чл.115 от Закон за защита на потребителя (ЗЗП).

 

Независимо от търговската гаранция, „Дени Лайтинг“ ЕООД отговаря за липсата на сътветствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112 – чл. 115 от ЗЗП.

 

При несъответствие  на закупената от Вас стока или услуга, имате право да предявите рекламация. При предявяването на рекламацията, Вие може да се позовавате на гаранцията, която предоставя „Дени Лайтинг“ ЕООД и ЗЗП.

 

ВАЖНО!!! За да се възползвате от правото си на  гаранция, спазвайте всичките условия по монтаж, поддръжка или профилактика на закупената стока. Информация за това търсете върху опаковката или в инструкциите за монтаж и употреба!!!

 

 

Рекламацията се предявява в търговските обекти на фирма „Дени Лайтинг“ ЕООД където може да откриете на: http://www.lightshop.bg/index.php?route=information/information&information_id=10.

 

 

Рекламацията се предявява устно или писмено, като е необходимо да представите документ, доказващ покупката – касова бележка или фактура и опаковката на продукта.

Ако рекламацията Ви е приета за основателна, в едномесечен срок ще се извърши ремонт на продукта или ще бъде замене с нов. Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.

Когато сте предявили рекламация и Ви е удовлетворена гаранцията чрез замяна на стоката с друга, се запазват първоначалните гаранционни условия. Ако рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, то срокът на ремонта се прибавя към гаранционния.

 

Рекламации на онлайн поръчки

 

За предявяване на рекламации на осветителни тела, закупени през уебсайта http://www.lightshop.bg , моля обадете се на тел: 070020522;  056 / 874-800 или Моб: 0885 217996 . Като е необходимо да представите документ, доказващ покупката – касова бележка или фактура и опаковката на продукта.

За приемане на повредената стока ще Ви бъде изпратен куриер "ЛЕО Експрес". Към Ако рекламацията Ви се приеме за основателна, стоката ще бъде отремонтирана или заменена и ще Ви бъде изпратена на посочения от вас адрес в едномесечен срок. В този случай, разходите по приемането и връщането на стоката са за сметка на http://www.lightshop.bg  
Ако рекламацията Ви не се счете за основателна, ще Ви бъде върната същата стока и транспортните разходи ще бъдат за ваша сметка.

 

This page was generated in 1,544,564,436.4052 seconds.