0
(0)
Сравни продукт 0

Акумулаторна батерия Lifepo4 12.8V 150Ah с дисплей+M8 терминал и Bluetooth 485x170x240mm Lightex

1,651.90 лв.
  • Производител  Lightex
  • Наличност:  5+
  • Код на продукта:  870AN0000416
1,651.90 лв.
   
Безплатна доставка при поръчка над 99 лв

Безплатна доставка до офис на Спиди, Еконт, Европът и до личен адрес при поръчки над 99 лв.

Връщане продукт

Продукти отговарящи на условията за връщане и закупени онлайн от lightshop.bg, могат да бъдат върнати към нас до 14 дни

Отстъпка при покупка над 150лв

При поръчка на обща стойност над 150лв ползвате отстъпка от 5%, а за над 300лв - 10%. Отстъпките важат за продукти на редовни цени.

Акумулаторна батерия Lifepo4 12.8V 150Ah с дисплей+M8 терминал и Bluetooth 485x170x240mm Lightex Акумулаторна батерия Lifepo4 12.8V 150Ah с дисплей+M8 терминал и Bluetooth 485x170x240mm Lightex

Този продукт няма отзиви.

Напишете отзив
Бележка: HTML не е преведен!
Описание

LiFePO4 батериите са под вид литиево йонни батерии. Комбинацията от литий, желязо и фосфат е значително по-безопасна от предходните поколения, които използват кобалт и манган. Сравнени с батериите с оловно киселинно съдържание AGM и батериите с гел предимствата и приложенията им са следните:

  • Висок капацитет на заряд и разряд – за разлика от NiMH, NiCd и оловно киселинните батерии LiFePO4 батериите позволяват нормален режим на работа при разряд до 90%. За сравнение - изброените по-горе батерии от друг тип не препоръчват разряд по-голям от 80% 
  • По-високо ниво на сигурност. При старите генерации на литиево йонната технология се наблюдава високо ниво на пожаро опасност и възникване на експлозия при удар и повреждане на външната обвивка на батерията. LiFePO4 технологията е много по-сигурна и при тестове с няколко пъти по-висок заряден ток от допустимият не се наблюдава запалване или експлозия. 
  • Дълъг цикъл на живот. Циклите заряд/разряд на оловно киселинните батерии е между 300 до 1000 цикъла (в зависимост от производителя и модела). Жизненият цикъл на LiFePO4 батериите е често над 3000 цикъла. В документацията на оловните батетрии обикновено се посочва, че батериите подлежат на обсужване и подмяна след 12 до 18 месеца, при нормална експлоатация една LiFePO4 батерия може да издържи от 5 до 8 години. Предлаганите от Дени Лайтинг ЕООД батерии са с 5000+ цикъла на заряд/разряд, и живот не по-малък от 5 години (по каталожни данни от производителя) 
  • Висока температурна устойчивост. При литиево кобалтовите и литево манганните батерии при температури над 200 градуса възникват необратими изменения в структурата им. LiFePO4 технологията издържа на температури до 500 градуса. Трябва да се има в предвид, че това не са нормални работни условия. Всички батерии са електронно ограничени в диапазона от -5 до +65 градуса (не позволяват започване на заряд при температури под -5 градуса и прекратяват разряд при температура над +65 градуса).
  • Без ефект на паметта. При нормална работа батериите никога не се разреждат напълно. При непълен разряд се наблюдава т.нар. ефект на паметта.

 


изразява се в т.нар. изместване на нулата (0%), по този начин се губи реален капацитет от батерията, който става неизползваем. При LiFePO4 батериите това явление не се наблюдава, без значение от циклите на разряд и заряд.

  • Тегло – сравнени с оловно киселинните батерии LiFePO4 батериите при една и съща мощност са с около 2/3 по-малък обем и 1/3 по-малко тегло.
  •  Екологични. – като подтип на Литиево йонните батерии LiFePO4 батериите са SGS сертифицирани (без съдържание на токсични метали), разполагат и с RoHS сертификат. Характеризират се като не токсични, не замърсяващи, изграждат се от достъпни суровини, конкурентна цена и дълъг живот 


Често задавани въпроси:

  • Могат ли да се използват като стартерни акумулатори – НЕ, батериите от този тип не са подходящи за стартови решения. При стартовите решения се черпи голям ток за сравнително кратко време, LiFePO4 батериите са предназначени за черпене на малки токове за продължително време.
  • Могат ли LiFePO4 да се използват за електрически автомобил – ДА
  • Могат ли LiFePO4 да се използват за витлов двигател на лодка – ДА
  • Как се зареждат LiFePO4 батериите. – препоръчва се зареждане със зарядно или контролер (charge controller) предназначен специално за тях. При липса на подходящо зарядно е допустимо използването на зарядно за оловно киселинни или AGM акумулатори като трябва да се изпълят две условия:            

·         напрежението на заряд да е в допустимите граници

Напрежение на батерията

Зарядно напрежение

12V

       14V – 14.6V

24V

       28V – 28.6V

36V

       42V – 42.8V

48V

       56V – 57.8V

 

·         голяма част от зарядните за оловно киселинни или AGM акумулатори изпозват т.нар плаващ заряд „float charge option” – по възможност тази опция трябва или да е изключена или да е зададена с ниска стойност (за 12акумулатор, float charge option на 12.6е приемлива)

  • Разполагат ли с BMS (battery management system).  - Всички LiFePO4 батерии предлагани от Дени Лайтинг ЕООД разполагат с BMS със защита от късо съединение, презареждане и температурен контрол (не позволява зареждане при темепреатура на акумулатора под -5 градуса и не позволява работа при температури над 65 градуса)
  • Какъв е саморазряда на акумулатора. -  при заредена батерия на 100% саморазряда е до 2% месечно  и до 24% годишно
  • Защо при по-висока цена на LiFePO4 се твърди, че са по-изгодни от оловно киселинните или AGM акумулаторите – разглеждайки само крайната цена LiFePO4 са по-скъпи. Това, което се сравнява е цената на цикъл. При AGM акумулаторите имаме до 1000 работни цикъла а при LiFePO4 имаме 5000 цикъла. Цената на цикъл за AGM е точно пет пъти по-висока от цената на LiFePO4